هشجین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی

هشجین نیوز

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • گروه: سیاسی
  • کد خبر: 61
  • بازدید: 34
  • 1403/07/27 - 16:53:02

امام جمعه خورش رستم:

شهرستان شدن هشجین مطالبه اصلی مردم است

شهرستان شدن هشجین مطالبه اصلی مردم است

امام جمعه خورش رستم گفت: از مطالبات اصلی مردم بخش تکمیل جاده هشجین به درام و شهرستان شدن هشجین است و در صورت محقق شدن این دو مطالبه جنوب استان اردبیل از منطقه محروم به منطقه گردشگری و اقتصادی تبدیل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هشجین نیوز»، حجت الاسلام عسگر بیگی در خطبه های این هفته نماز جمعه هشجین با بیان اینکه دشمنان اسلام در حال افول و پروفاشی هستند، تصریح کرد: ما در عرصه نظامی،پدافندی،هسته،نانو هستهای، سلول های بنیادی و موشکی مبانی مقام معظم رهبری حرکت کرده ایم به همین دلیل دشمن نمیتواند نگاه چپ به این کشور کند.

خطیب جمعه هشجین  گفت: دفاع مقدس یک گنجینه است و باید از استوره ها و لحظه به لحظه جنگ استفاده کنیم و این یعنی تقوای الهی.

وی ادامه داد: تقوا فقط امر به معروف و نهی از منکر نیست، انسان های با تقوا به دنبال کسب رضایت مردم و خدمت صادقانه به مردم هستند.

بیگی با بیان اینکه یکی از آسیب های جدی امروز ناپایداری در خانواده ها است، افزود: اولین نهاد خوشبختی خانواده است و خانواده هست که می گوید جامعه، جامعه علوی باشد یا شقاوتی و جهنمی و محب پدر و مادر به فرزندان و همسران به یکدیگر و الگو گیری از روش تربیتی حضرت زهرا(س) و حضرت علی و پیامبر اکرم(ص) مورد تاکید است.

خطیب جمعه خورش رستم خواستار ایجاد اداره منابع طبیعی در بخش خورش رستم شد و افزود: بیش از ۸۰ درصد منابع طبیعی و جنگل های استان اردبیل در بخش خورش رستم واقع شده و ضروری است یک اداره منابع طبیعی و محیط زیست در منطقه ایجاد شود.

حجت الاسلام بیگی با اشاره به حدیث امیرالمونین علیه السلام"قوّ علی خدمتک جوارحی و اشدد علی العزیمة جوانحی" گفت: توجه به ورزش ضامن داشتن جامعه سالم و باعث افزایش سلامت، نشاط و شادمانی در جامعه شده و بسیاری از مشکلات روحی و اجتماعی را از میان می برد.

امام جمعه بخش خورش با ابراز تاسف در خصوص تعطیلی بسیاری از هیئت های ورزشی خورش رستم، افزود: خاموشی و تعطیلی هیئت های ورزشی قابل قبول نیست.

بیگی گفت: مسئولان ورزش منطقه سالن های ورزشی را به صورت رایگان در اختیار علاقمندان به ورزش و در راستای ورزش های همگانی بایستی اهتمام ویژه داشته باشند.

امام جمعه خورش رستم از سرمایه گزاران برای سرمایه گذاری و عمران و آبادنی منطقه و اشتغال جوانان و مردم منطقه دعوت کرد و اظهار داشت: تا آخرین لحظه در کنار سرمایه گزاران برای پیشرفت خورش رستم خواهم بود.

حجت الاسلام بیگی ادامه داد: در صدد آن هستیم تا کلنگ بمیارستان ۳۰ تختخوابی به زودی در هشجین به زمین زده شود.

او ادامه داد: از مطالبات اصلی مردم بخش تکمیل جاده هشجین به درام و با توجه به پتانسیل ها و ظرفیت های بالایی که دارد شهرستان شدن هشجین است و در صورت محقق شدن این دو مطالبه جنوب استان اردبیل از منطقه محروم به منطقه گردشگری و اقتصادی تبدیل خواهد شد.

حجت الاسلام بیگی تصریح کر:از دونوجوانی که رتبه ی دوم خوارزمی دررشته ریاضی راکسب کردند ومنطقه ی خورش رستم را سرافراز کردند تقدیر وتشکر میکنم .این موفقیت دراوج بی امکاناتی پژوهش سرا اتفاق افتاده،ما ازمسئولین بویژه ازمدیرکل نوسازی مدارس می‌خواهیم پژوهش سرا درشان دانش آموزان منطقه درست کنند...

امام جمعه هشجین ادامه داد: نه نفر از فرزندانمان از برندق، کزج ونمهیل ونساز برای پزشکی قبول شده اند .معنی این یعنی این خاک (منطقه خورش رستم)قابلیت دارد، اگر توجه شود، زیرساخت درست شود شخصیت های بی نظیر علمی و دانشگاهی تربیت کند.


انتهای خبر/ ی

اشتراک‌گذاری

  • شهرستان شدن هشجین مطالبه اصلی مردم است

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
سی به‌اضافه ده